Thursday 20 September 2012

Laman Baru - Seni Islam

Alhamdulillah, dapat buat satu laman baru "Seni Islam". Di sini saya cuba untuk letak ayat-ayat quran dan khat yang saya hasilkan sendiri dengan izin Allah. Boleh lah semak di pautan ini. Rasanya tak perlu untuk pertikaikan bacaan Al Quran saya sebab sememangnya dah diketahui saya memang biasa dengan kesilapan dalam bacaan Quran saya. Asal sebenar bacaan Quran yang saya bacakan ialah, untuk diberikan kepada isteri tercinta Nur Hidayah bt Muhd Nur dengar, yang mana bila seorang ibu dengar bacaan Al Quran, anak saya pun akan terima kesan yang sama dari ibu dia. Kalau dapat biasakan anak dengan Al Quran semenjak dari dalam perut lagi, Insya Allah tak ada halangan untuk anak dalam kandungan tu jadi orang yang akan gegarkan dunia dengan keimanannya.

No comments:

Post a Comment

Buah fikiran dan pembetulan hasil penulisan amatlah bagus untuk dibincangkan di sini