Wednesday 13 July 2011

Aku Menulis...

Aku benci,
gagal laksanakan perintah allah
Aku benci,
majlis caci mencaci

Aku benci,
diri aku cakap tapi tak dapat nak buat

Aku benci,
perpecahan dalam umat

Aku benci,
menghalalkan apa yang allah tak halalkan, Walaupun aku buat larangan Allah jugak, tapi aku tak pernah membenarkan atau mengharuskannya. Aku tetap kata aku salah sebab aku buat apa yang

Aku menulis
Bukan nak cari follower


Aku menulis
Bukan nak mencari kebanggaan


Aku menulis
Bukan nak mencari kemahsyuran


Aku menulis
Bukan nak orang suka kat aku


Aku menulis, apa yang terbuku dalam hati aku. Apa yang bermain di kepala ku, apa yang berlaku dalam hidup aku supaya aku dapat jadikan pengajaran.. Apa yang aku dapat, aku perlu sampaikan, apa yang aku sampaikan, aku kena telus.


dan aku tulis, sebenarnya adalah luahan apa yang aku rasa sebagai orang yang lahir di hujung dunia. Moga - moga, ada lah kebaikan daripada pemikiran yang lemah ini.

umaaaat ....

No comments:

Post a Comment

Buah fikiran dan pembetulan hasil penulisan amatlah bagus untuk dibincangkan di sini